Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centra emblēma Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centra galvenās ēkas Rīgā, Hipokrāta ielā 2 kopskats
Teksts latviešu valodā Teksts angļu valodā Meklēšana Meklēt Lapas karte Lapas Karte Palielināts burtu izmērs


Galvenā lapa

Tiesu medicīna Latvijā

Centra struktūra

Normatīvie akti un attīstības plānošanas dokumenti

Maksas pakalpojumi

Aktualitātes

Publikācijas un informatīvie materiāli

kvalitātes vadība
Projekti

Sabiedrības līdzdalība

Publiskie iepirkumi un izsoles

Kontakti

Atsauksmes

Saites

Vakances



Par korupciju aicinam zinot KNAB: bezmaksas diennakts uzticibas talrunis 80002070

Kvalitātes vadība
 
 

Mums ir svarīgs klientu viedoklis un apmierinātība ar Centra sniegtajiem pakalpojumiem. Lai to panāktu, mēs sadarbojamies ar klientu, noskaidrojot viņu vēlmes un ieteikumus. 

Valsts pārvaldes klientu apkalpošanas rokasgrāmata.

 

Mūsu pamatvērtības 




Centrā ir izstrādāta un direktora apstiprināta Kvalitātes politika. 


Saskaņā ar apstiprināto Kvalitātes politiku un ievērojot Centra darbības funkcijas, pilnvaras un kompetenci, mums ir izstrādāta, ieviesta un nepārtraukti tiek aktualizēta Centra Kvalitātes pārvaldības sistēma saskaņā ar LVS EN ISO/IEC 17025 standarta prasībām. 


Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs, sākot ar 2013. gada 21. novembri, apliecinājis Ekspertīzes un izpētes departamenta laboratoriju kompetenci veikt testēšanu atbilstoši LVS EN ISO/IEC 17025:2005 standarta prasībām. Latvijas Nacionālā akreditācijas biroja (LATAK) apliecībaTestēšanas laboratoriju (LATAK  T 484) akreditācijas sfēras

Ekspertīzes un izpētes departamenta laboratorijas veic starplaboratoriju salīdzinošo testēšanu (SST), lai pārbaudītu konkrētās laboratorijas spēju kompetenti veikt specifisko testēšanu un kontrolētu laboratorijas testēšanas rezultātu atbilstību un salīdzināmību.

Centrā ikviena klienta atsauksme un sūdzība, tiek reģistrēta, izskatīta un analizēta noteiktā kārtībā, ar mērķi uzlabot un pilnveidot mūsu darba kvalitāti. 


Aicinām iepazīties ar 2016.gada klientu aptaujas rezultātiem.


Klienti savas atsauksmes un jautājumus var iesniegt:

- Centra mājas lapas sadaļā “Atsauksmes”;

- rakstot uz adresi: vtmec@vtmec.gov.lv;

- portālā www.latvija.lv e-pakalpojumu sadaļā, izmantojot “Iesniegums iestādei”;

- pa pastu.

Atbilde sūdzības iesniedzējam tiek sniegta rakstiski. 

 



         © Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs, 2014